luni, 24 mai 2010

Nu muncim de Rusalii?

Asa credeti voi,uite ca eu muncesc.Nu ca as vrea,dupa cum va puteti foarte bine da seama daca m-am apucat de un post pe blogulet,dupa ce nu am mai scris de 2 luni,dar asa sta treaba in sectorul privat unde liberele sunt optionale,dupa ideea:vrei liber,poti sa-ti iei 2 ani dar neplatiti,vrei bani ,nu ai liber!Acum nu e cazul sa dramatizez in cazul meu,pentru ca-mi pot lua liber atunci cand vreau,fara prea multe comentarii(a se vedea saptamana trecuta sau acum trei saptamani) dar tot mi-ar fi placut un week-end prelungit.
In rest despre mine numai de bine:sunt sanatoasa(cel putin fizic),voinica(la fel cum ma stiti),poate un pic cam somnoroasa tot timpul,cu mult chef de shopping(dar ma pastrez pentru alte locuri ,cum ar fi Parisul),astept cu multa nerabdare vacanta si vara si cam atat.Sper sa scriu mai mult cand vin din concediu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu